Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

TOP CHEF No 2


Σήμερα έχω κέφια και λέω να σας φανερώσω μία απο τις μυστικές μου συνταγές (που συνήθως δεν τις λέω ούτε στη μάνα μου).

Χοιρινή τηγανιά φτιαγμένη με τον δικό μου τρόπο:

Υλικά:
(για 4 άτομα)

1 κιλό χοιρινό για τηγανία
 ½  κρεμμύδι , 3-4 σκελίδες σκόρδο
1 καρότο – 1 πράσινη πιπεριά – 1 φλωρίνης
1 λεμόνι
αλάτι – πιπέρι – ρίγανη
και λίγη τριμμένη φέτα 40-60 γρ. (την τρίβουμε με το χέρι σε ένα μπολ)
αν έχεις κανένα μεξικάνικο ή ινδικό πικάντικο μείγμα μπαχαρικών θα βοηθήσει.


Προετοιμασία:

Ρίξε σε ένα τηγάνι λίγο ηλιέλαιο και μία γεμάτη κουταλιά του γλυκού μαργαρίνη.
Άστα να καούν σε μέτρια φωτιά και ρίξε το κρέας. Ανακάτευε συχνά. Μόλις πάρει χρώμα ρίξε και τα ψιλοκομμένα (από πριν) σκορδοκρεμμύδια . Μόλις τσιγαριστούν και αυτά (μην ξεχνάς το ανακάτεμα) σβήστα με το λεμόνι. Δώστου λίγο χρόνο να ζεσταθούν τα ζουμιά και συγχρόνως ρίξε τα μπαχαρικά. Ρίξε μέσα το ψιλοκομμένο καρότο και τις ψιλοκομμένες πιπεριές. Ανακάτευε πάλι. Όταν θεωρήσεις ότι η τηγανιά είναι  σχεδόν έτοιμη, ριξε μέσα και την φέτα. Ανακάτεψε να πάει παντού. Βγάλε το τηγάνι από το μάτι μόλις η φέτα λιώσει τελείως και δε φαίνεται πια.

Σερβίρισμα:

Ταιριάζει πολύ με ρύζι πιλάφι. Οι σαλάτες που του πάνε περισσότερο είναι οι κόκκινες (ντομάτα, παντζάρι ή και καρότο) και οπωσδήποτε ένα καλό τσιπουράκι.

Μπον απετίτ που λένε και οι Γαλάτες!     S.

2 σχόλια:

  1. ase mas re file...tha mas mathis k na magireuoume!!aii traba sto master chef junior h kliste to xazo blog sas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1ον: δεν είμαι φίλος σου.
    2ον: μια συνταγή πρότεινα, δεν έχω σκοπό να σου μάθω να μαγειρεύεις (προηγούνται άλλα πράγματα που πρέπει να μάθεις προφανώς)
    3ον: αν σου αρέσουν τόσο πολύ τα reality και οι εκπομπές σου προτείνω τα παρατράγουδα...
    4ον: το blog μας δεν παίζει να το κλείσουμε, αλλά μπορείς να σταματήσεις να μπαίνεις, αν το θες πραγματικά! (Πίστεψε το, έχεις αυτή τη δυνατότητα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή