Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Στοπ στα ψέματα σας, στοπ στη προπαγάνδα σας
















Ένα σύστημα πουλημένο, δειλό, βουτηγμένο στο ψέμα και στα σκάνδαλα.
Ένα σύστημα που μας οδηγεί στην καταστροφή με τη βία, με το έτσι θέλω
Ένα σύστημα με τόσα άβουλα πιόνια, με τόσους φανατισμένους υποστηρικτές, που σε κάνει να απορείς ποιοι είναι όλοι αυτοί ρε πούστη μου; Πάνε καλά; Δεν έχουν μάτια; Δεν έχουν μυαλό; Όλοι τους πια συμφέροντα έχουν; Πόσα συμφέροντα μπορεί να εξυπηρετήσει αυτό το σύστημα;
Και έρχεσαι ρε πρόβατο, ρε άβουλο κοματόσκυλο, ακόλουθε, δούλε, λοβοτομημένε προβοκάτορα να μου πεις ΤΙ;


Ότι δεν είμαι πολιτικοποιημένος επειδή δεν είμαι κομματοποιημένος;

Ότι δεν είμαι δημοκράτης επειδή δεν πιστεύω στη κοινοβουλευτική δημοκρατία, επειδή δεν την αποδέχομαι ως πολίτευμα  επειδή τη θεωρώ μια μασκαρεμένη ολιγαρχία; Επειδή θεωρώ την ΑΜΕΣΗ δημοκρατία τη μοναδική μορφή πραγματικής δημοκρατίας που μπορεί να εξυπηρετήσει έναν λαό;

Ότι είμαι χούλιγκαν και αναρχοκουμουνιστής (χαχαχα) επειδή κατεβαίνω στις πλατείες και στους δρόμους και φωνάζω και διεκδικώ;

Ότι σπάω τις βιτρίνες και τα μαγαζιά του αθώου κόσμου; Εγώ λέω πως όλα αυτά γίνονται από  τη δική σου ράτσα, το παρακράτος και τους προβοκάτορές σου.

Ότι τον πρόσφυγα τον λέω πρόσφυγα ενώ εσένα σου είπαν να τον λες λαθρομετανάστη;

Ότι θεωρώ την  ειρήνη, την ελευθερία, την απόλυτη ισότητα και το δικαίωμα για ζωή αυτονόητα ενώ εσένα σου έχουν  μάθει να μισείς και να αισθάνεσαι ανώτερος απέναντι σε κάθε ταλαιπωρημένο που η δύση του έκλεψε τη γη, τον πλούτο, το πετρέλαιο, το μέλλον και τον υποχρέωσε να μπει στο δίλημμα ή κάθεσαι εδώ και πεθαίνεις ή φεύγεις και παλεύεις για να επιβιώσεις;
 Σκύβεις όμως το κεφάλι και προσκυνάς κάθε γραβατομένο ευρωπαίο και αμερικάνο γιατί σου είπαν πως αυτοί είναι οι σωτήρες μας και πως τους έχουμε ανάγκή και πως θέλουν το καλό μας! Τιμή, υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια τα κατάπιες όλα. Το στομάχι να είναι γεμάτο, ε;;

Ότι είμαι ανθέλληνας; Είμαι τόσο ανθέλληνας όσο ήταν η Μελίνα και ο Ελύτης, όσο είναι ο Μίκης και ο Γλέζος ο Μανόλης, όσο ήταν ο Ρασούλης και ο Παπάζογλου, όσο ήταν ο Βέγγος και η Καρέζη, όσο ήταν η γενιά τουΠολυτεχνείου, όσο είναι οι αγανακτισμένοι.
Και από την άλλη, εσύ είσαι τόσο Έλληνας, όσο Σπαρτιάτης ήταν ο Εφιάλτης, όσο Ιταλός ήταν ο Μουσολίνι όσο έλληνες ήταν οι δοσίλογοι, οι ταγματασφαλίτες, οι πρώην "συνεργάτες" των ναζί "Εθνικοσοσιαλιστική Φρουρά Ελλάδος" και "Πατριωτική Αντικομμουνιστική Ταξιαρχία" και όσο πατριώτες Έλληνες είναι οι απολίτιστοι φασίστες της χρυσής αυγής.

Ότι επιλέγω τη βία για να ακουστεί η φωνή μου επειδή προπηλακίζω, γιαουρτώνω και γιουχάρω τους εγκληματίες που ευθύνονται για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου; Οι όμοιοι σου που σακάτεψαν στο ξύλο έναν ολόκληρο λαό αγανακτισμένων, που έπνιξαν στα χημικά μια ολόκληρη πρωτεύουσα, που βίασαν τον πολιτισμό και τη δημοκρατία μπροστά στο σπίτι της, τι επιλέγουν; Τι αντιπροσωπεύουν; Τι πιστεύουν;
 Τέρμα τα ψέματα σας, τέρμα το δούλεμα σας, τέρμα η εξαπάτησή σας. Η ιστορία γράφει. Και η δικιά σας θέση στην ιστορία δεν θα είναι ούτε στο Κεφάλαιο "Εθνοπατέρες" ούτε στο "Ήρωες" ούτε στο "Πατριώτες". Θα είναι στο Κεφάλαιο με τους προδότες, στο κεφάλαιο της ντροπής!!
Θα είναι μαζί με αυτούς:












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου